Elérhetőségeink:

Üzletünk és szervízünk címe:
Budapest, 1149. Nagy Lajos király útja 136.

Üzletünk és szervízünk augusztusi nyitvatartása:
Hétfő - Péntek: 9 - 18 óráig , Szombat: 9 - 13 óráig
 
 

  Telefon  
06-1-422-0090
Mobiltelefon:
06-20-335-8978,
06-30-367-3900,
06-70-519-0119,
Fax:
06-1-422-0091
Postacím:
1149. Budapest, Nagy Lajos király útja 136.
 Elektronikus levél:
rendeles@keszelektronic.hu

Hogyan vásárolhat:

Szaküzletünkben lehetősége van személyesen vásárolni, 
illetve bármelyik elérhetőségünkön fogadjuk megrendeléseit is.

A nem személyes átvétellel rendelt csomagok postaköltsége a
a fizetés módjától és a csomag méretétől függetlenül

 

1488 Ft+Áfa, (bruttó 1890 Ft)

A megrendelt termékek kiszállítása a Magyar Posta ( MPL )
szolgáltatásainak igénybevételével történik.

Üzletünkben a NAV által előírt on-line kassza segítségével adjuk a nyugtát,
de kérésére természetesen névre szóló számlát állítunk ki.

Adatkezelés

Az adatok kezelését minden esetben az érvényes adatvédelmi törvény előírásainak betartásával végezzük. Önnek, mint természetes személynek jogában áll megismernie, illetve szükség esetén módosítania az általunk Önről nyilvántartott adatokat, továbbá jogában áll kérnie, hogy ezeket az adatokat ne használjuk fel.  A KéSZ Elektronic KKT. internetes oldalai bármilyen adat megadása nélkül látogathatóak. Vannak azonban olyan jellegű szolgáltatások, amelyekhez szükségszerűen hozzátartozik az adatszolgáltatás. Ilyen például az e-mailben történő vásárlás. A vásárláshoz szükséges adatok kizárólag hírlevél küldéshez, email-es ügylet lebonyolításához, a számlázáshoz, illetve a termék házhoz szállításának érdekében kerülnek rögzítésre addig az időpontig, ameddig ez feltétlenül szükséges; beleértve ebbe az időtartamba a reklamáció és a jótállás, szavatosság esetkörét, tehát a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében történő tárolás esetét is. A szolgáltatást igénybe vevőknek lehetőségük van arra, hogy annak igénybe vételét megelőzően, valamint az igénybevétel során folyamatosan a fent részletezett adatkezelést írásban a KéSZ Elektronic KKT-hez intézett nyilatkozat formájában megtiltsa. Ezen tiltás kapcsán azonban – tekintettel a panaszkezeléshez elengedhetetlen technikai jellegű adatállomány szükségességére - a szolgáltatás esetleges ellehetetlenülésével az ügyfélnek számolnia kell. Amennyiben olyan kérdése van, amelyre itt nem kap választ, kérjük, küldje el az kesz{kukac}keszelektronic{pont}hu címre.

Garancia

Az általunk forgalmazott új késztermékekre a PTK-ban meghatározott törvények az irányadók, ha a gyártó másképp nem rendelkezik. Ez alól kivételt képeznek a jellegéből adódóan nem visszavásárolható termékek (félvezetők, akkumulátorok, elemek, spray-k). Ezeket minőségbiztosítási okokból nem áll módunkban visszavásárolni.

Elállás joga

A fogyasztó és vállalkozás között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg internetes (email-es postai) vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatja. Minden ilyen formában vásárló vevőnek a vásárlástól számított 14 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:

l  Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami gyári, minden csomagolási és termékelemet tartalmazó csomagolásban érkezik vissza cégünkhöz. Elállásra vonatkozó igényét azonban be kell jelentenie. A jellegéből adódóan nem visszavásárolható termékeket (félvezetők, akkumulátorok, elemek, spray-k) minőségbiztosítási okokból nem áll módunkban visszavenni.

l  Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követő 5 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra.

l  A visszatérítés ugyanakkor nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie.

l  Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc-, és sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, cégünk nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a vevő költségére.

l  Amennyiben a termékről felbontás után a futár vagy postás jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserélhetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár vagy postás által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

Javítás, szervíz:

Szórakoztató elektronikai berendezések, számítástechnikai termékek, barkácsgépek, háztartási kisgépek javítását, valamint az új termékek beüzemelését is vállaljuk. Az átlagos javítási idő  néhány munkanap. Sűrgős esetekben felár ellenében lehetőség van aznapi javításra is. Ez az esetleges alkatrész beszerzési idő függvényében módosulhat. Aktuális javítási óradíjaink:

Készülék vizsgálati díj:                      2000,-

(A vizsgálati díj a készülék leadásakor fizetendő, a javítás összegége beszámításra kerül !)

Készülék tisztítás, portalanítás:         2500,-

HI-FI, DVD, mikrosütő javítás:          4000,-

         Audió készülék javítás:                     4000,-        

Televízió, monitor javítás:                 6000,-

Számítógép javítás:                           5000,-

Videó javítás:                                    4000,-

Kamera javítás:                                 6000,-

Egyéb javítás:                                   2000,-

Tárolási díj:                                 200,-/nap

Az áraink az ÁFÁ-t tartalmazzák !!!

 A javított készüléket 14 napig díjmentesen tároljuk!

Készülék vizsgálati díjat nem kell fizetni, ha alkatrészhiány miatt nem tudjuk javítani a készüléket, illetve ha az Ügyfél kéri a javítást. Készülék vizsgálati díjat kell fizetni, ha a javítási költséghatár miatt a készüléket nem javíthatjuk meg.

A készülék javított egységeire és a beépített alkatrészekre 20.000Ft-os javítási összegig grátisz 3 hónap garanciát vállalunk. 20.000Ft-os  javítási összeg felett a kötelező jótállást vállaljuk, melynek időtartama 6 hónap. Reklamációt kizárólag blokk vagy számla ellenében fogadunk el!

Általános javítási feltételek

A javításra behozott készüléket a munkafelvevő átvételi elismervényen átveszi és feltünteti a készülék típusát, gyári számát, külső sérüléseit és az Ügyfél által panaszolt hibáit. Szervizünk csak tiszta állapotban behozott készüléket javít.  A javításokat típustól függően az átvétel sorrendjében végezzük el. Sürgősségi javítást csak felár ellenében vállalunk! A nem garanciális javítás esetén az Ügyfél által panaszolt hibákon kívül a készülékben talált egyéb hibákat is megjavítjuk külön felkérés nélkül (ez alatt a következő hibák értendők: pl. kopott gumis alkatrészek, elhasználódott, kívülről az ügyfél által még nem észlelhető hibák, tisztítás, karbantartás). Ezen hibák elhárítása az üzembiztos működés érdekében szükségesek. Ha az Ügyfél külön nem szab határt, mindenféle tájékoztatás nélkül megjavítjuk 5.000,-Ft + ÁFÁ-ig a készüléket. Az ügyfél kérésére, a javításra behozott készülékről állapot felmérést készítünk (értékbecslés, árajánlat).  Készülék vizsgálati díjat nem kell fizetni, ha alkatrészhiány miatt nem tudjuk javítani a készüléket, illetve ha az Ügyfél kéri a javítást. Készülék vizsgálati díjat kell fizetni, ha az Ügyfél által megszabott javítási költséghatár miatt a készüléket nem javíthatjuk. Árajánlat, vizsgálati díj: 1000,-Ft + ÁFA. A készülékeket a szerviz terhelésének és az alkatrész beszerzésének függvényében 3-30 munkanap alatt javítjuk.  A rezsi óradíjak a szervizben kifüggesztve láthatóak. Minimális javítási idő 1 óra.  A továbbiakat 1/4-ed órás lebontásban számítjuk. A készülék javított egységeire és a beépített alkatrészekre 20.000Ft-os javítási összegig grátisz 3 hónap garanciát vállalunk. 20.000Ft-os  javítási összeg felett a kötelező jótállást vállaljuk, melynek időtartama 6 hónap. Reklamációt kizárólag blokk vagy számla ellenében fogadunk el! Garanciát nem vállalunk olyan készülékekre, melyeket előzőleg szakszerűtlenül javítottak, vagy másik szerviz nem tudta megjavítani. A fejdob, lézer egység, szalagpálya és mechanikai alkatrészek tisztítása nem tartozik a garanciális hibák közé! A garancia idő kezdete a javítás elvégzése (számla dátuma). Késedelmes átvételkor a késés idejével csökken a garanciális idő. A garancia csak az általunk cserélt alkatrészekre és munkára vonatkozik. A garancia érvényét veszti, ha a készüléket más szétszedi, továbbá törés ill. elemi kár (túlfeszültség) villámcsapás esetén. A készülékben általunk okozott kárt megtérítjük. A javított készülékeket 14 napig díjmentesen tároljuk, ezután tárolási díjat számítunk fel. Összege: napi 125,-Ft. 3 hónapnál tovább a készüléket nem tároljuk, külön felkérés nélkül értékesítjük! Az eladási árból a javítási és tárolási költséget levonjuk, a fennmaradó összeget az ügyfélnek postázzuk. A vállalási feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. idevonatkozó rendelkezései a mérvadóak.

Szaktanácsadás

Szakembereink üzletünkben személyesen vagy telefonon is műszaki tanácsadással szolgálnak a nálunk vásárolt termékekkel kapcsolatban.